نقش بلوک در استحکام منازل مسکونی شما چیست؟

آموزش بلوک: چیست، چگونه آن را انجام دهیم.

آیا آموزش بلوک سیمانی با دوره های کوتاه و فشرده خود راهی برای افزایش موفقیت و مشارکت دانش آموزان است؟

جان ولدون هفت نکته برای تغییر مدل بلوک سقفی سیمانی و نمونه هایی از آنچه که به مربیان دانشگاه ارائه می دهد ارائه می دهد

در اصل، بلوک یک ابزار زمان بندی است.

به جای تدریس همزمان چهار موضوع در طول 12 هفته، طبق مدل ترم، شما آنها را یکی یکی، متوالی و در هر چهار هفته تدریس می کنید.

چیزی که این بلوک را جالب می کند، روشی است که به عنوان یک کاتالیزور برای تغییرات بنیادی در سطح نهاد عمل می کند.

تغییر از دو ترم به، به طور موثر، هشت یا بیشتر ترم کوتاه، هر جنبه ای از شیوه های عملیاتی یک موسسه را به چالش می کشد.

موسسات آموزش عالی به همین دلیل به طور فزاینده ای به این بلوک می رسند این به آنها اجازه می دهد تا برای ارائه نتایج بهتر مورد نیاز دانشجویان در بازاری که به طور فزاینده رقابتی است، تجدیدنظر کرده و بازسازی کنند.

کلاس درس و کیفیت تدریسی که در آن صورت می گیرد، جایی است که این تمرکز مجدد بر موفقیت دانش آموز به عمل تبدیل می شود.

اما آموزش در بلوک سقفی فوم دار صرفاً موردی نیست که 12 هفته به چهار هفته تقسیم شود.

این در مورد بازسازی تمرین از پایه است، با دانش آموز در مرکز همه چیز.

از دوره معمولی تا برنامه ریزی بلوک: تطبیق منابع برای یادگیری موفق
دانش‌آموزان متفاوت هستند، پس چرا هنوز به همه آنها یکسان آموزش می‌دهید؟
یادگیری برای یادگیری و تفکر درجه بالاتر: فقط این نیست که چه چیزی یاد بگیریم، بلکه چگونه یاد بگیریم
در اینجا هفت نکته کلیدی است که اگر می خواهید در بلوک تدریس کنید، باید به خاطر داشته باشید.

بلوک

شما دانشگاه هستید
یک موضوع در یک زمان به معنای یک معلم در یک زمان است.

برای چهار هفته ای که دانشجویان خود را دارید، احتمالاً تنها ارتباط آنها با دانشگاه خواهید بود، بنابراین اگر خسته کننده، بی اطلاع یا ناآماده هستید، دانشگاه هم همین طور است.

این فشار زیادی است، به خصوص که اکثر کلاس های بلوک حدوداً سه ساعت برگزار می شوند.

بنابراین شما باید فعال و جذاب باشید.

همیشه هر روز آماده سازی و برنامه ریزی کلیدی است.

بدون سخنرانی
رویکرد کلاس درس معکوس به شما این امکان را می دهد که کلاس درس را به مکانی برای اکتشاف فعال تبدیل کنید که در آن دانش آموزان به جای نشستن و گوش دادن، ساختن، شکستن و بحث می کنند.

شما و دانش‌آموزانتان فقط چهار هفته با هم فرصت دارید، بنابراین این تلنگر را با رویکرد سازنده‌گرایانه اجتماعی ترکیب کنید و محیط‌های یادگیری، وظایف و ارزیابی‌هایی ایجاد کنید که دانش‌آموزانتان را قادر می‌سازد تا در ایجاد دانش و کسب مهارت‌های خود با یکدیگر همکاری کنند.

به جای سخنرانی در مورد موضوعات کلیدی، از دانش آموزان خود بخواهید در مورد آنها تحقیق کنند و یافته های خود را به کلاس ارائه دهند، و شما نیز برای انتقاد و بحث.

اگر بحث را قوی کنید و یافته‌های آن‌ها را به چالش بکشید، به آن‌ها فرصتی می‌دهید که در قبال یادگیری خود مسئول باشند و مالکیت آن را داشته باشند.

اندازه های کلاس کوچک
اگر دانش آموزان خود را فردی نشناسید، نمی توانید نتایج بهتری برای آنها ایجاد کنید.

این بلوک فوم دار تاپ پانل زمانی بهترین عملکرد را دارد که کلاس‌ها کوچک باشند (بیش از 30 کلاس ایده‌آل نیست) و به مربیان این امکان را می‌دهد تا به سرعت نوعی رابطه مؤثر با هر یک از دانش‌آموزان خود ایجاد کنند که به آنها امکان می‌دهد در زمان واقعی به نیازهایشان پاسخ دهند.

طراحی معکوس، دانش آموز محور
قرار دادن دانش آموز در مرکز همه چیز به معنای بازنگری در طراحی برنامه درسی است.

به جای شروع از آنچه که یک دانشگاهی می‌خواهد تدریس کند، برنامه‌ریزی واحد بلوک از مجموعه‌ای تعریف‌شده از نتایج یادگیری شروع می‌شود و از همانجا شروع می‌شود.

واحدها لاغر و هدفمند می شوند…

  • منابع:
    1. Block teaching: what it is, how to do it and why
  • تبلیغات: 
    1. نمایش ظروف مسی ایرانی در موزه لوور پاریس
    2. مواد مخدری که با سود پرک ساخته می شود
    3. چطور با شکر ماسک بسازیم
    4. تمیز کردن سم گوسفند با اسکاج

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.