کودکی مواد شوینده افق کوروش را به جای آب میوه خورد

در سال 2016 مواد شوینده افق کوروش مصنوعی 100 سال تمام شد و در این داستان به عنوان پاک کننده تکامل یافتند. آنها در حال حاضر بخشی از روال هزاران نفر در سراسر جهان هستند.

برای قدرت تمیز کردن بیشتر مواد شوینده، امروزه فسفات ها که مسئول اصلی مشکلات زیست محیطی هستند، اضافه می شود. پس از 100 سال استفاده از مواد شوینده مصنوعی، تأثیر ترکیب پاک کننده های مختلف بر محیط زیست یک خلاء است.

قوانین و دستورالعمل های مربوط به سایر اجزای فرمول پاک کننده ها هنوز وجود ندارد. حتی اصطلاح زیست تخریب پذیر را می توان به بهترین وجه بر روی تنوع محصولاتی که در حال حاضر تحت عنوان زیست تخریب پذیر نامیده می شوند، قرار داد.

شویندههنوز هم می توان برای بهبود مستمر روابط بین طرف های درگیر، حیوانات، گیاهان، آب ها و انسان ها، نگرش های زیادی اتخاذ کرد تا در 100 سال دیگر این تعامل با محیط زیست بدون تخریب آن ادامه یابد.

بازاریابی مورد استفاده توسط شرکت‌های شوینده مصنوعی در طول سال‌ها تکامل زیادی پیدا کرد و برای مقابله با تغییرات در تئوری‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی و حتی با اصلاحات اجتماعی مداومی که مصرف‌کننده آن زندگی می‌کرد.

بلوغ نشان داد، و آنها را هوشمندانه همراهی کرد تا بتوانند نیازهای در حال تغییر خود را دریافت کنند. خواسته ها، و بنابراین بهترین راه برای اتصال به آنها را جمع آوری کنید.

کلمات کلیدی: شوینده های مصنوعی، فسفات ها، زیست تخریب پذیر، محیط زیست، بازاریابی

در سال 2016 مواد شوینده مصنوعی 100 سال تمام شد و در این داستان به عنوان پاک کننده تکامل یافتند. کاربردها و اهداف آنها گسترش یافته است و امروزه بخشی از روال هزاران نفر در سراسر جهان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.